Виши научни сарадник
Радослав Балтезаревић ради од 2023. године у Институту за међународну политику и привреду у Центру за међународно право и економију.
Докторску дисертацију на тему Емоционално брендирање логотипа одбранио је 2011. године на Факултету за културу и медије на Мегатренд универзитету у Београду. Магистрирао је 2008. године на Факултету за пословне студије, док је основно академско образовање стекао 2004. године на Факултету за менаџмент Зајечар.
Др Балтезаревић је звање редовног професора стекао 2020. године, на Факултету за пословне студије, где је обављао и функцију продекана за научноистраживачки рад. На Факултету за пословне студије предаје предмете из области менаџмента, маркетинга и комуникација на основним и постдипломским студијама. Ментор је (и члан комисија за оцену и одбрану) студентима у процесу писања докторских дисертација, мастер и дипломских радова.
Своје међународно академско искуство, др Балтезаревић стекао је радом у Краљевини Бахреин (University College of Bahrain) где је предавао на департману за комуникације и мултимедију и у Кувајту (American University of the Middle East AUM), на департману за маркетинг.
Члан је неколико међународних удружења и одбора, међу којима се истичу чланства у Удружењу новинара Србије УНС и академско чланство (као и чланство у одбору рецензената) Атинског института за образовање и истраживање.
До сада је објавио преко сто научних радова у домаћим и страним часописима, седамнаест монографија и био је члан неколико научних пројеката. Области његовог академског интересовања су међународна економија, дигитални маркетинг, политички маркетинг, понашање потрошача и пословне комуникације.
https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0001-7162-3510
https://www.researchgate.net/profile/Radoslav-Baltezarevic
https://scholar.google.com/citations?user=9SizhJQAAAAJ&hl=en